Birželio 20 dieną Berlyne startavo Diesel Be Stupid kampanija, sukvietusi daugybę savo gerbėjų iš socialinio tinklapio Facebook į analogiškai transformuotą, minėto tinklapio, gyvą terpę „Facepark“. www.facepark.org
Gerbėjai norėdami tarpusavy bendrauti, naudojo specialiai sukurtas kartonines plokštes, imituojančias Facebook‘o vartotojo profilį. Diesel šūkis: „kol skaitmena protinga, analogas - kvailas“.Analogiškai atkurtos tinklapio funkcijos, kaip antai „poke“-milžiniškas pirštas, kuriuo tiesiog galėjai bakstelėt draugui, ar užrašas ant „sienos“, ar žinutės - tiesiog priklijuot lipduką. Taip pat buvo sukurta alternatyva Google, Bing ir Yahoo stupidsearch.org (pasiūlymas: į paieškos laukelį įveskite "Parasol Island":)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą